25 اردیبهشت 1400|
مقاله

ترفند هایی برای زیباسازی فنس

در مقالات دیگر با انواع توری فلزی و کاربردهای آنها آشنا شده اید .در این بخش قصد داریم شما را با زیباسازی هرچه بهتر توری حصاری آشنا کنیم.

آیا می دانید چطور می توان کاری کرد که فنس توری زیبا تر و جذاب تر به نظر برسد؟ در حال حاضر تولید فنس حصاری در انواع مختلفی صورت میگیرد و از این نوع فنس استفاده های بسیار زیادی می شود.فنس های توری با اینکه بسیار مقاوم، محکم و با کیفیت می باشند اما زیاد زیبا نیستند. به همین علت باید یاد بگیریم که چطور با خرید فنس از یک مرکز معتبر فروش فنس علاوه بر ایجاد حفاظت و امنیت زیبایی را نیز در نظر بگیریم

با مطالعه این مقاله سعی میکنیم با هم ترفند هایی برای زیباسازی فنس را یاد بگیریم تا محیط اطراف منزل خود را تا جایی که می توانیم زیبا تر و جذاب تر کنیم.

رنگ کردن فنس

یکی از روش های آسان و ارزان زیباسازی فنس ، استفاده از رنگ است. البته فنس های حصاری و وینیل بهتر است توسط افراد ماهر و حرفه ای رنگ گردند. برای رنگ کردن فنس بهتر است تا رنگ های تیره مانند مشکی، سبز تیره و قهوه ایی را انتخاب کنید تا فنس کشی کمتر به چشم بیاید. حتما قبل از رنگ کردن، فنس را تمیز کنید و از مواد ضد زنگ برای پلیش آن استفاده نمایید.

رنگ کردن فنس راهکاری برای زیباتر کردن آن

نکته ۱

فنس کشی و تولید فنس موجب ایجاد امنیت و شخصی سازی بیشتر محیط اطراف منزل می گردد. استفاده از فنس توری حصاری در اطراف خانه و یا مکان های دیگر می تواند انتخاب خوبی برای خرید از بهترین مراکز فروش فنس مانند راه ساخت باشد.

اگر در جستجوی قیمت فنس مناسب هستید می توانید با انتخاب فنس های توری حصاری هم هزینه کمتری را بابت فنس کشی بپردازید و هم امنیت بیشتری را برای محیط مورد نظرتان فراهم کنید.

استفاده از تخته و صفحات اِسلَت

اگر بخواهیم که فنس توری حصاری خود را زیبا تر کنیم و محیط شخصی تری را برای خود فراهم نماییم، بهترین گزینه استفاده از تخته و صفحات اِسلَت است. این تخته ها قطعات بلند آلومینیومی، پلی اتیلن و یا چوبی هستند که می توانیم از آن ها به صورت عمودی، افقی و یا اریب استفاده کنیم. این تخته ها سریع و خیلی راحت نصب می گردند.

از فواید دیگر این تخته ها تنوع رنگی است که دارند. در این حالت می توانیم هر طرح و رنگی را که دوست داشته باشیم برای تولید فنس خود استفاده کنیم. همینطور می توانیم خودمان تخته ها را به هر رنگی که دوست داریم رنگ بزنیم. قبل از اینکه بخواهیم این تخته ها را بخریم ابتدا باید ارتفاع و اندازه فنس توری حصاری خود را محاسبه نماییم و بعد خرید خود را انجام دهیم.
فنس های توری حصاری بیشتر به صورت مورب و اریب از داخل اندازه گیری می شوند و تخته ها معمولا در مدل های مختلفی تولید می گردند.

نکته ۲

با استفاده از فنس کشی و تولید فنس می توانیم امنیت و اطمینان خاطر را برای محیط اطراف منزل به وجود آوریم.در این مقاله برای زیباسازی فنس
گفتیم که قبل از خرید تخته  ابتدا باید ابعاد و ارتفاع فنس توری حصاری خود را اندازه گیری کنیم. تخته ها تنوع زیادی دارند و این تنوع، در برابر وزش باد و همینطور کاربردی که به عنوان خصوصی سازی و تولید فنس دارد درجه و کارایی متفاوتی را برای ما ایجاد می کند.

بیشتر این تخته های چوبی حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد خصوصی سازی را برای فنس ها ایجاد می نمایند. حتی برخی از این تخته ها تا ۱۰۰ در صد فضای اطراف منازل را شخصی و خصوصی می کنند و به طور ۱۰۰ در صد در برابر وزش باد هم مقاوم اند.
برای استتار و پوشاندن فنس، می توانیم با خرید این تخته ها که شبیه به خصار نیز میباشند این کار را انجام دهیم. این تخته ها دارای سیم های سوزنی سبز رنگ با روکش پی وی سی نسوز هستند. این ساختار مانند حصار بوده و بسیار با دوام مقاوم می باشد و بیش از ۱۰ سال کار میکند.

استفاده از چوب های رولی

اگر بخواهیم تمام فنس توری حصاری را بپوشانیم انتخاب چوب های رولی می تواند بهترین انتخاب باشد. چوب های رولی بسیار متنوع هستند.فنس کشی با چوب های رولی می تواند با بامبو، نی، بید، سرخس و یا شاخه های کوچک انجام گیرد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید!
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم