معرفی شرکت

شرکت فولاد راه ساخت امیر در سال ۱۳۹۶ با پشتوانه بیش از ۳۰ سال تجریه در زمینه تولید و توزیع صنایع فولادی و مفتولی تاسیس شد و با هدف حمایت از کارگاه های کوچک و حقوق فعالان صنعت ساختمان و ایجاد اشتغال بیشتر در زمینه این دو بخش مهم اقتصادی اقدام به توزیع اصولی برخی محصولات در میان همکاران محترم نموده است. این مجموعه برای رسیدن به اهداف فوق روشی نوین در امر توزیع ابداع نموده که باعث برقراری یک ارتباط مفید و اثر بخش در بین کارگاههای تولیدی و شبکه توزیع شده است. راه ساخت با توکل بخدا و همکاری با نیروهای جوان به این راه قدم نهاده و تاکنون به قسمتی از هدف های خود دست یافته است و سعی در گسترش فعالیت خود در سطح وسیع تر دارد. امید است با تلاش روز افزون و استفاده از تکنولوژی های برتر بتوانیم برای ایران و ایرانی مسمر ثمر واقع شویم.


تولیدی های راه ساخت

تولیدی بنیاد مفتول

مجموعه تولیدی صنایع مفتولی بنیاد مفتول با تجربه ای نزدیک به ۳۵ سال در زمینه تولیدی محصولات مفتول سیاه پخته شده و خام در استان خراسان رضوی مشغول به کار هستند. این مجموعه تولیدی با مدیریت آقای غلامحسین بنیادی و با اشتغال زایی ۸ نفر از جوانان و نیروهای متخصص و کارآزموده توانسته است مجموعه را به توان تولیدی ۴۰۰۰ کیلو گرم محصولات مفتولی سیاه برساند. مجموعه بنیاد مفتول طی مشارکتی ۲ ساله با مجموعه راه ساخت توانسته است قیمت مناسب و کیفیت خود را به مشتریان این استان ارائه دهد.

تولیدی حصار صنعت

کارگاه تولیدی حصار صنعت با تجربه‌ای بالغ بر ۲۰ سال در صنعت تولید توری مرغی‌های سه پیچ و شش پیچ در استان خراسان رضوی افتخار همراهی شما مشتریان گرامی را دارد کارگاه تولیدی حصار صنعت با مدیریت سید حسن قهاری توانسته است به توان تولید روزانه حداقل ۲۰۰ توری در روز رسیده است . مجموعه راه ساخت در طی شش ماهه گذشته با کمک کارگاه تولیدی حصار صنعت توانسته است دو مزیت ارزشمند قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در بازار فروش را به دست شما مشتریان عزیز برساند. امید است که در سال رونق تولید ملی با کمک خداوند متعال ، بتوانیم اندکی از نیاز های شما مشتریان عزیز را فراهم کنیم.

MAP
تولیدی سیم سا

مجموعه تولیدی صنایع مفتولی سیم سا با تجربه ای قریب به ۱۰ سال در زمینه تولیدی مفتول های گالوانیزه سرد در استان خراسان رضوی فعالیت کرده است. این مجموعه تولیدی با مدیریت آقای علی اصغر ملکی و با اشتغال زایی (کار آفرینی ) ۱۵ نفر از جوانان و نیروهای مجرب و کارآزموده توانسته است مجموعه را به توان تولیدی ۴۰۰۰ کیلو گرم مفتول های ریز آبکاری سرد برساند. مجموعه تولیدی سیم سا طی مشارکتی ۲ ساله با مجموعه راه ساخت توانسته است قیمت مناسب و کیفیت عالی را به مشتریان خود ارائه کند.

محصولات راه ساخت

مجوز های سازمان
آگهی تاسیس
مجوز سازمان صنعت معدن و تجارت
مجوز سازمان صنعت معدن و تجارت
تماس با ما
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم