26 اردیبهشت 1401|
مقاله

انواع حفاظ ساختمان

چند نوع حفاط ساختمانی وجود دارد؟

کاملا واضح است که راه های زیادی برای ایجاد امنیت ساختمان وجود دارد. مانند نصب دزدگیر، استفاده از حفاظ های ساختمانی و غیره. ما می توانیم علاوه بر نصب دزدگیر و دوربین های مداربسته، از انواع حفاظ ساختمانی جهت محافظت از ساختمان کمک بگیریم.

حفاظ ها را می توان بر روی دیوارها، پنجره ها، یا به طور کلی مکان هایی که احتمال دسترسی افراد متفرقه را فراهم میکند، نصب کرد. در این مطلب با یکدیگر به بررسی انواع حفاظ های ساختمانی و ویژگی های آنها می پردازیم.

انواع حفاظ ساختمانی:

حفاظ دارای تنوع زیادی است. انواع حفاظ های چوبی، فلزی ، استیل و.. وجود دارد. در زیر به بررسی آنها می پردازیم.

حفاظ شاخ گوزنی:

هر کسی حفظ زیبایی ساختمان علاوه بر امنیت برای او مهم است از این نوع حفاظ استفاده میکند. این حفاظ هم دارای زیبایی عالی و هم امنیت بالایی است. به علت شباهت ظاهری این نوع حفاظ به شاخ گوزن، آن را شاخ گوزنی گویند. از حفاظ شاخ گوزنی در بخش های مختلف ساختمان می توان استفاده کرد.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی :

به علت اینکه تراکم میله های این نوع حفاظ زیاد است. بنابراین هم امنیت بالا و هم استحکام زیادی درد.از آنجایی که میله های آن به سمت بیرونی حفاظ خم میشوند، امکان اینکه شخصی کنار آنها بایستد وجود ندارد. اکثرا سازنده های این حفاظ طول، عرض و حتی تراکم میله های آن را به درخواست مشتری آماده میکنند.

حفاظ استیل:

حفاظ های استیل، استحکام بسیار بالایی دارند. همه با استیل آشنایی دارید که در برابر خیلی از حوادت نیز مقاوم است. به همین دلیل است که طرفداران خاص خود را همیشه دارد.

حفاظ فرفورژه:

حفاظ فرفورژه دارای ظاهری مناسبی است. این موضوع باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

حفاظ بوته ای:

حفاظ بوته ای نیز استحکام قابل توجهی داشته و به همین علت کاربردهای منحصربفردی نیز دارد. از این حفاظ برای پایگاه های نظامی، امکان امنیتی خاص استفاده میشود. البته به کار بردن آن در منازل شخصی و باغ ها نیز موردی ندارد.

حفاظ چوبی:

حفاظ چوبی اگرچه دارای ظاهری زیبا است. اما طرفدار زیادی ندارد زیر این نوع حفاظ مقاومت بالایی در برابر آسیب ها ندارد.

حفاظ نیزار:

حفاظ نیزار دارای مقاطع جوشکاری زیادی نیست. استحکام خوبی دارد. این نوع حفاظ هم طرفدارن منحصربفرد خود را دارد.

حفاظ بانکی:

حفاظ های بانک که دارای جنس استیل هستند، مختص نگهداری بانک ها می باشند. این نوع حفاظ نیز دارای کیفیت و دوام بالایی هستند.

خرید توری پرسی برای حفاظحفاظ لیلیوم:

سایر حفاظ هایی که می توانیم برای نگهداری و محافظت از اماکن از آن استفاده کنیم، حفاظ لیلیوم است. این حفاظ ها را می توان در ارتفاع و عرض های مختلفی تولید کرد. به نسبت نوع شاخه گوزنی دارای زیبایی بیشتری هستند. در سه نوع کم تراکم، تراکم متوسط، پرتراکم تولید میشوند. این نوع حفاظ برای روی دیوار خیلی مناسب هستند. عمر و دوام زیادی دارند زیرا از میله های فلزی ساخته میشوند.

حفاظ روی دیوار:

از حفاظ های شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ نیزار و حفاظ لیلیوم می توانیم روی دیوارها استفاده کنیم.

انواع حفاظ پنجره:

یکسری از حفاط ها بهتر است برای پنجره ها به کار گرفته شوند. زیرا نگهداری و نوع آن ها برای پنجره مناسب تر است.

حفاظ توری پرسی:

توری پرسی یک نوع توری گالوانیزه است که دارای روزنه های مربعی شکل می باشد. این نوع توری بیشتر برای محافطت از پنجره های اماکن صنعتی و کارگاهی یا زمین های ورزشی به کار می رود. دارای دوام و مقاومت بالایی می باشد. از توری پرسی می توان به عنوان فنس کشی مزارع یا باغ ها نیز استفاده کرد.حفاظ توری پرسی برای منازل گزینه مناسبی نیست. اما اگر شما یک باغ یا ویلای شخصی دارید می توانید از حفاظ توری پرسی برای برخی از مکان های آن استفاده کنید.

.

توری پرسی سنگین و سبک

مطالعه مقاله روش تولید توری پرسی

را به شما توصیه میکنیم…

حفاظ میله ای :

یکی از رایج ترین انواع حفاظ هایی که برای حفظ ایمنی پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد، حفاظ میله ای می باشد. این مدل حفاظ در قسمت بیرونی و داخلی پنجره نصب می شود. این امکان وجود دارد که در صورت نصب آن ها در قسمت داخلی نسبت به باز و بسته کردن آن ها اقدام نمایید

حفاظ پنجره دو جداره:

برای پنجره دوجدار یکسری حفاظ ویژه تر وجود دارد. این حفاظ ها دارای کیفیت و دوامی بی نظیر هستند. از این نوع می توان به  حفاظ آهنی، حفاظ شبه چوب، وینیل و حفاظ استیل اشاره کرد.

نتیجه گیری:

برای محافظت از مکان زندگی یا باغ خود می توانید از حفاظ های متناسب با محیط استفاده کنید. این حفاظ ها باید علاوه بر ایجاد امنیت محیط به زیبایی محیط نیز کمک کنند. شما می توانید برای تهیه حفاظ های توری فلزی با گروه مشاوران راه ساخت ارتباط برقرار کنید.

این مقاله را به اشتراک بگذارید!
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم